Nothing is easy...
2010-12-26 / 20:24:43 / Allmänt

Jag är så Less på att aldrig må bra, varför ska jag råka ut för allt? :( Buksportkörteln och nu är det Gallsten och ja allt vad Tusan det är, Suuuck.

Vill bara få detta bortgjort nu, orkar inte gå runt och inte veta hur man ska må... mådde helt bra idag och åkte med Mamma till Luleå och gick på Bio och ut och åt, och nu har jag ont... det kommer bara Pang boom mitt i allt så man kan aldrig veta? Så svårt planera in något även :S
Och hatar ta medicin för jag blir så trött, och då är jag bara som en Zombie (nästan) .. och hur kul är det? Jaja... i veckan får jag veta datum får operationen, så det är bara att hålla ut. hoppas på första veckan i Januari iaf. (Pleeaaaase) !!

Jag tänkte se the town, hört att den filmen ska vara bra? Men tror att jag ska se lite one tree hill och se filmen imorgon, då jag (förhoppningsvis) mår bättre.

Iaf. så såg vi Änglagård på Bio, och den vara bra :)

Har pratat med Thailand idag, Solen sken och fåglarna kvittrade och turkost vatten osv. osv. JA... Jag ljuger om jag säger att jag inte saknar det :S Men som det är just nu kan jag inte sakna det så mycket för jag vet att jag inte hade klarat vara av att vara där, inte bra för mig när jag mår så här upp och ner. Jag har bara så många vänner och naaaw... ja alltså, många som står mig så nära just nu att det gör ont i hjärtat ibland :S Men... I´m a strong Girl, Så... no worries :)

Nej nu måste jag ta medicin innan detta blir för olidligt,.. Snakkes Imorgon. Puss Jup Jup <3

KÄRLEK FRÅN FINA

PS: Jag saknar en pusselbit :DS



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: