Nu är det bara att tuta och köra...
2011-02-03 / 16:40:33 / Allmänt

Härliga Torsdag...

Idag har jag suttit framför datorn hela dagen lång (för er som vill veta det), mailat med NAV i norge (norska försäkringskassan typ) och äntligen lyckats få denna E104 blankett sänt hem på posten som tydligen försäkringskassan här hemma behöver.. eeh!? Ja dom bara strular fram och tillbaka vart jag nu ska skicka detta sjukintyg och är det FK eller NAV jag ska ha pengar ifrån? No Idea !!

Mina schnygga glasögon är på väg på posten bla. Igår var jag nere i förrådet och gick igenom massa lådor med bla. kläder, ljuslyktor i massor, lakan bla bla. Så nu längtar jag massor och det enda jag sitter och gör är kollar IKEA katalogen i stort sett, haha.

Så 3 veckor kvar, måste boka flyg ner snart... frågan är om jag ska flyga ner tors,fre eller lördag. Vi får nog flytta in redan söndagen för de städar och flyttar under helgen :) Så sover nog hos någon kompis eller kusin eller Moster/faster.. Guld !!

Vad annars?

Ja hm... funderar på att åka till Luleå i helgen, ja just så var det :)  <3

Nu ska jag Fixa middag :)

KÄRLEK !!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: