Sthlm here I come :)
2011-01-28 / 12:21:36 / Allmänt

Fredag idag... för mig som är sjukskriven går bara alla dagar ihop med varann på ett sätt, men imorgon så har Therese fest så då ska jag till Luleå, det ska bli skoj :)

Ja och sen har jag ju fått lägenhet i Stockholm, Lite söder om söder ligger den... tror det kommer att bli bra, och jobb som säljchef kommer nog oxå att bli bra :) Jag längtar MASSOR måste jag säga, visst är det lugnt och skönt vara uppe i Byn och chilla.. men inte i längden, nu börjar jag klättra på väggarna kan jag säga, gaah. Men det är tur jag kan sno bilen och dra till Luleå mellan varven ;)

Idag är det -0,2 grader.. WOW, så jag ska minsann ta mig en prommis.

Svårt att underhålla sig själv när alla jobbar hela dagarna :S Speciellt när jag behöver få bort massa tankar i huvudet så är det väldigt svårt när jag är här :S !! Men det är tur att jag har underbara vänner :) Synd bara att ingen är här !!

Nej nu blir det Prommis, och sen gå igenom lite lådor och se vad jag ska ha med mig i flytten osv. Måste bara få ner grejjerna på ett sätt eller annat, haha. Men det löser sig.. Pappa fixar :)

Puss och Heej och trevlig helg <3


Tänker för mycket?




Köpa?



Fin himmel




2 Kommentarer
Camilla:

Kul med stockholm. Hoppas allt är bra med dig...

Var ju inte igår vi sågs.. Kram



SKRIVET DEN: 2011-01-28 KL: 15:44:00 URL: http://acamillan.blogg.se/
Josefina:

Jaa det ska bli kul :) !! Det var längesedan, kanske vi kan ses någon dag, Fika? :) Kram



SKRIVET DEN: 2011-01-29 KL: 14:24:21 URL: http://josefinasts.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: