Indestructible
2011-02-08 / 12:52:47 / Allmänt

The sun is shining, woop woop.. så jag ska strax ge mig ut på en prommis :) Är bara så less på all denna snö nu, vill ha SOMMAR !!

Helgen som har varit så blev det IKEA på Lördag, shoppade inte så jätte mycket för det blir lite problematiskt att ta med allt ner till sthlm så det är ju bättre shoppa på IKEA där. Men nu vet jag iaf. vad jag ska handla :) På kvällen åkte jag till min kusin och kollade hockeyn, Luleå-Linköping.. dock så förlorade Luleå (trots att de spelade bra och hade fler målchanser) !! Såg lite av medodifestivalen, men det var ju bara crap.

I söndags så var jag till Luleå, chill mys söndag och film.

Just nu är jag less på Norrland... har gjort mitt här nu känner jag, är redo för Stockholm mer än någonsin och jag vill flytta NU, jag vill att det ska bli sommar.. sitta på uteserveringar och ta ett glas vin och titta på människor osv. :) Längtar att få börja jobba, längtar efter att få åka till Irland.. ska bli GRYMT kul !! Längtar att få göra lägenheten fin och mysig med världens bästa Sarah och Martina :) åh, längtar sjukt !!

Imorgon ska jag till Luleå, klippa mig.. Yeeeees :) Träffa lite vänner på stan och fika bla. Till helgen vet jag ej vad som sker? Lugn helg uppe i Byn... eller Luleå? Hm.

Nej nu måste jag kila, puss och heej


1 Kommentarer
Martiniiii:

Du är så jävla söt min underbara vän! Jag kan inte förklara hur glad jag är att jag ska få bo med dig! Kärlek, kärlek kärlek!!



SKRIVET DEN: 2011-02-09 KL: 23:14:54



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: