I´m back in track... :)
2011-01-17 / 23:07:20 / Allmänt

Yees nu är jag tillbaka efter operation och en sjukhus vistelse på 10 nätter, operationen gick bra så nu hoppas jag att det inte ska vara nåt mer som spökar :) Känner mig bättre och piggare för varje dag som går, får dock fortfarande äta mediciner men smärtorna minskar och minskar... Yeeeey :)

Jag kom hem i fredags och har haft en riktigt mysig helg. Idag har jag skickat in sjukintyg och papper till sjukresor och fick faktiskt 8000kr OVÄNTADE MONEY från Norge,... Woop woop, så kallade "ferie pengar" !? Norge är rätt bra ändå *Tackar och bockar* för det :D !! Det var oxå ett perfekt tillfälle nu när jag inte jobbar och får in några pengar så de åker nog in på sparkontot (nääästan allt), så jag har nu pengar utöver sparade så jag ska klara min flytt :)

Imorgon ska jag försöka ta itu med att kolla lägenheter och checka med jobbet vad som sker, och borde gå igenom lite låor som ligger i källaren och kolla va som finns där. Mitt liv har ju varit nerpackat i över 2 år så känns skönt att få lite ordning på allt trots allt. Nog FAST Thailan lockar mig (som alltid), livet där är bara så simpelt och enkelt, och jag som har mitt liv like this kan easy packa väskan och bara boka en flygstol och dra (tro mig jag är sugen) men denna gång stannar jag på svensk mark för ett tag (Det är Mamma gla över) :) !!

Nej nu lite one tree Hill ;)

Puss och heej <3





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: