Not fair...
2010-12-29 / 02:01:27 / Allmänt

Hey Lovely ones ;)

Har varit i Luleå och träffat mina Lovely girls <3 Det blev middag med Lina, Tess, Maria, Ninni, Hannah, Johanna, Nina, Kristin och Therese :D

Har hunnit se 2 avsnitt av one tree hill nu även, john blund kommer till mig så sent varje kväll... Vet ej varför? Kanske han är för Busy med alla andra som har ett liv och ska upp och jobba kanske? :P

Piuuh jag hoppas verkligen jag får svar från Umeå ang. operationen imorgon, Vill veta och det NU. Samtidigt som jag är nervös, Ja.. och rädd.

Vill inte öppna hela magen igen :S ibland tänker jag inte på mitt ärr... det liksom blir automatiskt att det smälter in för jag är van att ha det där, men när man är i thailand och undrar varför folk tittar så ja efter ett tag klickar det till, just ja.. ärret. Men helt ärligt... när jag ser andras magar som är helt släta och fina så vill jag oxå ha en slät mage :( Är även rädd att ärret ska bli fulare nu när de ska öppna det igen, kan det bli det? :(

Ni som har en slät och fin mage,... Var happy för det !!

Puss och gonatt

PS: Tack för att jag har så underbara vänner som får mig att klara detta :DS


1 Kommentarer
Hannah S:

Du har jättefin mage! ärret gör dig ju bara lite mer speciell än alla andra ;)



SKRIVET DEN: 2010-12-29 KL: 19:28:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: