Det Snurrar i min skalle...
2010-12-28 / 13:56:47 / Allmänt

Idag är det KALLT ute... -28 och jag som ska till Luleå och ut och äta med tjejjerna :S Ska bli jätte trevligt, jag behöver verkligen detta idag. Har en deppig dag :( Jag vill göra nåt kul, är less på att gå omkring och vänta på operationen nu, vill bara få det bortgjort !!

Jag saknar Phi phi idag, väldigt mycket.. Det är ju mitt hem ;( Saknar Min Sofia, Tessie, Leo, Chantelle, Elise, Vicki, Edie, Sarah, Kitty.. Alla på Apache, Lucas och Raf och Adrian, några slinky Girls och Sarah, Josse, Angelica på Lanta. Saknar S och ja..... detta är inte lätt kan jag säga er, men jag försöker <3

Det är faktiskt riktigt fint ute med all snö, det måste jag hålla med om.. men har ingen lust att gå ut hehe.

Jag är inte hungrig för Fem öre, kan knappt äta... en halv macka så är jag propp mätt en hel dag, mormalt? Kan vara medicinen, eller det är d ju.. sen är det inte kul att äta när man får ont. Och jag vill verkligen inte gå ner i vikt mer än detta, men det är ju inte frånkomligt pga. jag inte kommer få äta på ett tag på sjukhuset, Suuck.

Nej ursäkta detta är inget postivit inlägg alls, ska sluta innan jag deppar ner alla andra :S

Nu ska jag rycka upp mig och se fram emot kvällen ;) För det gör jag !!

Ha en fin dag allihopa and Keep up the Good smile :D  <3 <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: