Sawadee pee mai, alltså Gott nytt år.. och God fortsättning <3
2011-01-01 / 22:08:12 / Allmänt

Jaha igår var det nyårsafton, jag trodde nästan jag skulle bli fast i Överkalix sittandes med Släkten.(inget fel på det). Men hade verkligen lust att åka till Luleå och träffa lite vänner, det verkade bara som att det var parmiddagar osv. men till slut så ringer Therese min stjärna <3 och bjuder mig dit på middag med vin och spel och jaaaa det var riktigt trevligt :) och sjukt god mat !!

Och ja sen på morgon så åkte Therese iväg och jobbade och jag blev helt enkelt kvar i stan några timmar extra,.. och ja... Det var väldigt trevligt iaf. ;)

Jag kom "hem" till Ökx kl19 så nu e jag trööött och har kollat lite one three hill och jag ska nog fortsätta med det oxå hade jag tänkt mig :)

3 dagar kvar till sjukhuset, nervös... Svar JA :S !! Om jag inte får veta på måndag att operationen har skjutits fram någon dag, vi får se.

Nu ska jag mysa ner under täcket (önskar jag hade någon att kramas med)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: