Hur ska det gå,... Hur ska det gå nu?
2010-12-23 / 19:31:59 / Allmänt

Ja.. Det var nu ett bra tag sedan jag bloggade kan jag säga. Är hemkommen från Thailand den 13:e december, före det har jag varit i Norge och jobbat.. och ja innan det var jag i Asien och indonesien och Malaysia, i 9 månader :)

Jag har bott i resväska i 2 år (om inte mer) har jag kommit fram till. Var väl inte planen att jag skulle komma hem till mörkret och vinterkylan, men när jag fick besked att jag måste hem och träffa min läkare nere i umeå den 16:e december så var det inte annat att göra än att boka ett flyg hem. Så nu inväntar jag operation nere i umeå efter nyår, öppna magen 3:e gången gillt känns väl inte drirekt toppen.. men jag måste ju bli frisk någon gång så det måste göras.

Måste säga att det är första gången på länge som det verkligen känns bra att vara hemma, känns som att nu är det slut rest för mig (för ett tag), längtar efter att ha egen lägenhet och kunna ha mitt gym kort så jag kan gå och träna, saknar gå i tvättstugan (haha) ... ja men allt det vardagliga, kanske känns konstigt, men efter ett tags resande känner man nog när det är färdigt (klart jag kommer sakna att vakna upp och ta på mig bikinin och lägga mig på en vit strand med palmerna gungandes, det turkosa vattnet.. alla underbara människor, ja ALLT.. men, man kan alltid åka tillbaka om det skulle vara så :)

Jag måste bara säga att jag Saknar mina vänner på Phi phi VARJE dag, så mycket så det bara gör ont ibland, Speciellt min Älskade Sofia.. alltid underbart glad och får mig att skratta, gör mig stark och bara alltid står där vid min sida i alla lägen <3 Tessie min mongo Busunge, helt galet underbar. Världens snällaste Elise, Leo min sötunge, Vicki och Edie som jag lärde känna och bara är det LÄTT coolaste tjejjerna, Slinky Girlsen, och Lucas, Raf och Adrian, Crazy Joe, Söt Kitty, Galnaste tjejjen Chantelle.. och ja många många fler. Älskar er <3

Nu är det Julafton imorgon, känns konstigt att vara hemma.. konstigt att det är så kallt och så mycket snö, att jag ska få äta Julmat imorgon WIIE (och förhoppningsvis få en och annan julklapp även) !!

Var i Luleå i Lördags och gjorde lite shopping, träffade Lajnao och även hannah.. så himla trevligt, och i Tisdags var jag i Luleå och träffade Johanna T, Kristin, Therese och även Nina, Lovis och Garre :) Känner verkligen nu att OMG vad jag har saknat mina vänner, verkligen <3

Nu ska jag bara slappa, ta det lugnt.. åka till Luleå och gå ut Juldagen eller annandagen (om jag orkar och mår bra, för det vet man aldrig), se Änglagård med Mamma ska jag oxå försöka hinna med. Sen är det sjukhuset i någon vecka, någon vecka sjukskrivning och sen...

Så ska jag flytta till STOCKHOLM... det ni, Woop woop :)

Nej nu ska jag kila, nu är jag tillbaka i bloggandet iaf <3

Puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: