I´m so Sorry...
2011-02-21 / 15:19:06 / Allmänt

Nu har uppdateringen här varit lite dålig :S Men... Jag har varit sjuk.

Jag trodde minsann allt skulle vända och ändras efter operationen, men nope inte det.
Jag fick feber här tidigare, och senare på kvällen skulle jag upp och tvätta bort sminker och
borsta tänderna och krypa i säng.. men nej det gick inte, jag började Skaka.. och då menar jag
SKAKAsom ett asplöv :S Så in på akuten och sen efter många och & men så hade jag infektion
i kroppen, njurarna.. så pencilin i 10 dagar. För 1 vecka sedan åkte jag ner och träffade min
läkare.. då visar det sig att det är som han har trott hela tiden, det är inte gallsten som har spökat
och gjort ont i mig (Visst jag hade gallsten som jag nu opererat bort) ... utan det är buksportkörteln,
jag får ont när jag äter.. i buken och ryggen. Har kännt mig rätt nere och ledsen över detta, men jag har bestämt mig nu för att se framåt.. vara stark, lära mig att leva med det (har liksom inte så mycket annat val så varför deppa?) !!

Nu är det 4 dagar tills jag flyttar... Till STOCKHOLM, och det känns bara mer än underbart toppen just nu :) Skönt att ha nåt att se fram emot :) Så idag har jag steroen på högsta volym, packar och fixar. Imorgon ska jag till Luleå hela dagen, förhoppningsvis hinna träffa de flesta av mina vänner och säga hejdå och vi ses snart :)

Hinner bara vara mindre än 1 vecka i Sthlm innan det bär av mot Irland och reunion med mina Irländska vänner, ska bli sjuuukt kul.. ser verkligen fram emot det :)

Så fredag sthlm, Söndag inflytt i nya lägenheten... sen har vi en del målande och pysslade och en del IKEA framför oss, Kul kul :) Sen på Måndag in till kontoret och sätta sig in i jobbet :)

Så nu... Blicka framåt och stay strong !! <3



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: