ååh Vilken dag...
2011-02-01 / 22:54:10 / Allmänt

Just nu är jag inne i någon slags deprimerande fas, hoppas den kommer gå över illa kvickt. Det är bara för mycket tankar just nu. Och sen när jag är uppe i byn så har jag alldeles för mycket tid för mina tankar.

S ringde idag vilket bara gjorde mig förvirrad i både kropp och själ (av ingen anledning egentligen med tanke att han är på andra sidan jorden i stort sett) SUCK !!

Nu längtar jag bara efter att få flytta, åka på IKEA och få göra mys i lägenheten.. bekanta mig med Stockholm och börja jobba, kommer utan tvekan bli helt UDERBART.. tvivlar jag inte alls på :)

Ska till läkaren på återbesök den 22:a, så alltså om 3 veckor. Sen efter den åker jag ner, Woop woop. OM jag nu inte måste boka om besöket till snart för jag mår så upp och ner så det är inte kul för fem öre.. och jag kan säga att det är buken som spökar utan tvekan, Varför kan det aldrig bara vara BRA?

Nej nu OC och sen sussa och vakna upp till en dag med att göra NADA (JA, jag är uttråkad) !! Måste planera in och göra nåt kul, i helgen eller nåt.. men Vad?

Love / Fina


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: